stefano e. d'anna
24.02.2012
Farklı ve ilgi çekici bir başlangıcı vardı,günümüz kendini arayan insan modeline güzel bir yaklaşım çiziyordu ama sonradan fazla saçma gelmeye başladı ve koptum kitaptan. Ama bitireceğim bir gün inanıyorum.
Baskı: Tanrılar Okulu