Tanrılar Okulu
Tanrılar Okulu

stefano e. d'anna

K
kedideli

24.02.2012

4/10

Farklı ve ilgi çekici bir başlangıcı vardı,günümüz kendini arayan insan modeline güzel bir yaklaşım çiziyordu ama sonradan fazla saçma gelmeye başladı ve koptum kitaptan. Ama bitireceğim bir gün inanıyorum.

Baskı: Tanrılar Okulu