stefano e. d'anna
15.01.2013
Tamamen felsefe kitabı olarak düşünmüştüm ama birazda kişisel gelişim kitabı gibi geldi bana,bazı bölümlerinde aynı şeyleri tekrarlasada güzel bi kitaptı.
Baskı: Tanrılar Okulu