
Hayvan Mezarlığı
stephen king
L
LanaSeverim
30.05.2015
5/10
Bu kitapta gerçek anlamda korkmak istiyordum ama istediğimi bulamadım maalesef bana daha çok psikoloji kitabı gibi geldi.Bazı yerler gereksiz uzatılmıştı.Sonu çok belirsiz bitti ve aklımda sorular kaldı.Belirsiz biten kitapları sevmiyorum :( Buna rağmen kötü diyemem gizemli ve akıcı ilerledi Hayvan Mezarlığı ağladığım 2.kitap oldu Ayrınyılı yorumum için http://kitaptanblog.blogspot.com.tr/2015/05/hayvan-mezarlgstephen-king-yorum.html?m=1
Baskı: Hayvan Mezarlığı