B
Berfin.

06.12.2015

1/10

Böyle sert konuşmak istemezdim ama bir hikaye ancak bu kadar sıradan ve saçma olabilirdi... İnanamadığım şey ise tanıtım kısmındaki yazılar. "Kimsenin bitirmek istemediği bir hikaye, herkesin içinde yaşamak istediği bir dünya." Bir karışıklık olmuş olmalı bu tanıtımda. İlkine diyecek sözüm yok evet gerçekten de bitirmek istemedim. Çünkü bu eziyete katlanmak istemedim ve yarım bırakmaz üzereydim! Diğeri ise, bu dünyada yaşamak isteyeceğimi sanmıyorum. Yaşanılan şeyin aşk olduğuna kimse beni inandıramaz. Ayrıca kitaptaki herkes mi samimiyetsiz ve saçma olmak zorundaydı.. Okumayın bence.

Baskı: After - Karşılaşma