M
mustafasahin

01.12.2015

6/10

Yer yer kendini tekrar ediyor. Dili gayet anlaşılır. İsminin hakkını içeriğinde veriyor, sohbet havası var kitapta çünkü. Ancak yine de bir psikiyatristle sohbetlerden çok kişisel gelişim kitabı tadında olmuş bence.

Baskı: Bir Psikiyatristle Sohbetler