
elizabeth hoyt
İlk kitaptan beri okuyucuları büyük bir meraka sürükleyen Silence-Mickey çiftinin hikayesi okundu. Bu çift çok fazla büyük bir beklenti oluşturdu. Açıkçası ben hayal kırıklığına uğrarım korkusuyla beklentimi orta seviyede tuttum. Kitabı bitirdikten sonraki düşüncem şu: "Çılgın yazar, okuyucularını coşturuyor!" Kitap tahminimden daha da muhteşem bir şey çıktı. Özellikle Silence ve Michael'in karakter analizleri harika yansıtılmıştı. Tek sorun acayip çeviri hataları vardı :( Yorumumun tamamını okumak için sizleri şöyle alayım canlar :) http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2015/11/sakl-sehvet-yorum.html http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/2015/11/kapmn-onune-brakp-terk-etmistiniz.html
Baskı: Saklı Şehvet (Maiden Lane, #3)