Y
Yaşayan Ölü

30.11.2015

5/10

Bir seferde okudum. Akıcı bir eser olduğunu söyleyebilirim. Yazarla tanışmamı sağladı ama bende beklediğim etkiyi yaratmadı.

Baskı: Bir Ses Böler Geceyi