B
Berfin.

23.03.2015

3/10

Anlatımı çok basitti. Ve gereksiz yere uzatılmıştı. Öyle olunca sıkıldım ve karakterlere de odaklanamadım..

Baskı: İntikamın Sırrı ( Sır Serisi # 1 )