öykü odabaş
23.03.2015
Anlatımı çok basitti. Ve gereksiz yere uzatılmıştı. Öyle olunca sıkıldım ve karakterlere de odaklanamadım..
Baskı: İntikamın Sırrı ( Sır Serisi # 1 )