B
Berfin.

04.03.2015

10/10

Nasıl bir kitaptı bu böyle.. O kadar dolu doluyum ki anlatamam. İnsanların cahillikleri olaylara yaklaşım biçimleri genç bir kızın dili yok diye etrafındakilerden gördüğü iğrenç tepkiler! İşte günümüzde de devam eden çoğu gerçeklik bu kitaptaydı. O kadar sinir oldum ki kitabın içine girip oradaki çoğu karakteri boğasım geldi. Özellikle annesini. Judith’e gelecek olursak, her adımda çabaladı. Yazarın anlatımı o kadar iyiydi ki durağan olan yerlerde bile hiç sıkılmadım o şiirselliğe kaptırdım kendimi. Judith’in o ele avuca sığmayan büyük aşkını okurken duygudan duyguya sürüklendim. Ve o son… Diyorum susuyorum  Kitap tek kelimeyle muhteşemdi. Okuyun şiddetle tavsiye ederim! "Mucizelere inanmam ancak eğer gerek duyarsa bir kız kendi mucizesini yaratabilir. Hatta bu şeytanın yardımına başvurmak anlamına gelse bile"

Baskı: Bir Sır Saklı İçimde