C
certolek

21.11.2015

10/10

Bu kitapta biraz sıkıldığımı itiraf etmeliyim. İnsan düşünce ve davranışlarına dair diyaloglara daha az yer verilmiş, onun yerine yazar daha çok kendi ülkesine yani İskoçya'ya dair düşüncelerini paylaşmış. Bu da beklentilerini eski kitaplar düzeyinde oluşturanlar için biraz hayal kırıklığına yol açar tabi. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/11/iskocya-sokagnda-gunsg-alexander-mccall.html

Baskı: İskoçya Sokağında Günışığı