
Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)
elizabeth hoyt
9/10
Elizabeth Hoyt'un okuduğum ilk kitabıydı.Hem konusu hem de kitabın içeriği diğer historical romanlardan daha farklı ve güzeldi.Baştan sona akıcı bir kitaptı.Okurken sayfalar su gibi aktı gitti.Edward'a bayıldım :D Huysuz ama tatlıydı :) Özellikle kuzgun prens hikayesi muhteşemdi.Bölüm başlarını sabırsızlıkla bekledim.Sondaki soru-cevap kısmına da bayıldım.Orada gerçekten çok güldüm.Türünü sevenler kitabı beğenir diye düşünüyorum.Tavsiye ederim :))
Baskı: Çirkinin Aşığı (Prince Trilogy, #1)