
Gabriel'in Cenneti (Gabriel's Inferno #3)
sylvain reynard
8/10
Üzülerek bir serinin daha sonuna geldim. :((( Genel olarak burdaki yorumlara katılıyorum.Yazar bence seriyi iki kitapta toplasa daha iyi ederdi.Gerçi bu seferde neden 3 kitap değil derdik o ayrı :D Kitap güzel ama çeviri ve edisyon berbat.Ben kitabın gözden geçirilmiş halini okudum yani ikinci kere düzeltilmiş ama o bile bir dünya hatta sayfalarca yazım yanlışı ile doluydu.Normalde böyle şeylere takılmam ama bu cidden rahatsız ediciydi.Seriyi tamamlamak adına okuyun derim.
Baskı: Gabriel'in Cenneti (Gabriel's Inferno #3)