sylvain reynard
27.11.2014
Seri bitti .aslında seri benim için 2.kitap bitince bitmişti.devamını görünce şaşırdım açıkçası.biraz ucu açık kalmasın herkes mutlu olsun iyilik eden iyilik bulsun kötülük yapan cezalasın istemiş okuyucunun isteğiyle sanırım .
Baskı: Gabriel'in Cenneti (Gabriel's Inferno #3)