N
nrchn

27.11.2014

7/10

Seri bitti .aslında seri benim için 2.kitap bitince bitmişti.devamını görünce şaşırdım açıkçası.biraz ucu açık kalmasın herkes mutlu olsun iyilik eden iyilik bulsun kötülük yapan cezalasın istemiş okuyucunun isteğiyle sanırım .

Baskı: Gabriel'in Cenneti (Gabriel's Inferno #3)