ken grimwood
16.11.2015
Sİl Baştan'ı gayet sevmiştim o kitap bittikten kısa bir süre sonra bu kitabı aldım aynı heyecanla okudum.Kesinlikle iyi bir yazar.Okunmasını tavsiye ederim.Sıkılmayacağınızdan eminim.
Baskı: Kayboluş