H
hikaru

15.11.2015

5/10

Çok iyi ve edebi değeri yüksek bir giriş yaptıktan sonra maalesef o çıtada devam edememiş bir yapıt. Gecekondu sakinlerinin diyaloglarında bir yapaylık var. Ayrıca "abi" kelimesinin ctrl+r yapılarak tüm metinde "ağabey"e dönüştürülmesi yüzünden bütün romanda "-ebilir" ile biten sözcükleri "-ağabeyilir" şeklinde basmak gibi (mesela "yapabilir" olmuş size "yapağabeylir") korkunç bir redaksiyon hatası yapılmış, romanın editörü uyuyor muymuş ne?!

Baskı: Arıza Babaların Çatlak Kızları