Bekir (Bir Türk Masalı, #3)
Bekir (Bir Türk Masalı, #3)

ışıl parlakyıldız (ışılca)

L
Lulu Marley

23.04.2016

10/10

Yazar'ın kalemini seviyorum..Duygu kitabındaki sıcaklığı bu kitapta yine görebildik..eğer aynı samimiyeti okumak isterseniz hemen alın okuyun derim.. Ne çektin be Bekir, iç sesiyle Bekir bize çığlıklarını duyurdu ve çok akıcı, sürükleyici olarak... sevdim seveceğinizi düşünüyorum ve tavsiye ediyorum ;)

Baskı: Bekir (Bir Türk Masalı, #3)