F
fndkkk

31.03.2013

9/10

çok güzel bi hikayeydi..yalnız elimdeki kitap 1941 basımı olduğundan o kadar çok anlaşılması zor kelime vardı ki..okumam anlamam normalden çok çok uzun sürdü..yinede okunmalı dediğim kitaplardan oldu.. :)

Baskı: İzlanda Balıkçısı