5/10

Aytuğ Akdoğan'ın 17 yaşında bunları yazdığını düşünürsek bence gerçekten iyi. Bazı cümleleri sizi de düşünmeye sevk ediyor. Tavsiye edebilirim ve diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.

Baskı: Ben Hep 17 Yaşındayım