hakan günday
11.11.2015
Günday'ın bütün kitaplarını okuyan biri olarak söyleyebilirim ki en kötü kitabı bu. Keyif almıyorsunuz okurken. Veya Günday kitaplarından aldığınız keyfi almıyorsunuz diyebilirim.
Baskı: Malafa