F
fndkkk

24.11.2015

7/10

Seriden daha akıcı ve iyiydi bence..Ama yine de yazarın dilini sevmedim. Böyle bir konu bu şekilde heba edilmemeliydi..

Baskı: Labirent: Ölüm Emri (Labirent, #0.5)