F
firehawk85

31.10.2015

10/10

Ecevit-Bahçeli-Yılmaz koalisyonu dönemi Türkiyesi'nin absürd olaylarını esprili bir şekilde anlatan bir kitap. Aslına bakarsanız çocukluk dönemimi katmazsam son 20 yılda Türkiyede halkın olaylara bakış açısında zerre gram değişiklik olmadığını hep malum cehalet ve yozlaşmanın devam ettiğini eğlenirken öğreniyorsunuz...

Baskı: Selam Dünyalı, Ben Türküm!