Beni Özle Olur Mu?
Beni Özle Olur Mu?

berrin karapınar

G
gzmarz

30.10.2015

8/10

Kitap çok akıcıydı, kendinizi hikayeye dalıp giderken bulabilirsiniz. Fakat bazı olaylar çok yüzeyseldi ve zaman atlamaları da fark edilmiyordu. Birde iki karakterin anlatımında farklı fontlar kullanılması karışıklığa sebep olmuştu. Yine de sevdim. Çerezlik diye tabir edilen kitaplardan, bir oturuşta bitirebilirsiniz. :)

Baskı: Beni Özle Olur Mu?