Telepati (Telepati, #1)
Telepati (Telepati, #1)

leonardo patrignani

M
Mizunee

29.10.2015

6/10

Başta tamamen büyük yazılarına ve konu akışına gıcık oldum normal bir kitap sandım boşu boşuna popülerleştirilmiş. Sonradan biraz daha açıldı konu anlaşılmaya başlandı. Severim fantastik konuları ama bunu o kadar sevemedim. 2. kitabında belki değişir fikrim. Popüler romanları seviyorsanız bence okunabilinir.

Baskı: Telepati (Telepati, #1)