
İlk Aşk (19 Başarısız Denemeden Sonra)
john green
9/10
Okurken çok eğlendim,gerek konusu,gerek üslubu çok yaratıcı ve samimiydi.Dipnotlara bayıldığımı söylemeliyim.Kesinlikle diğer kitaplardaki hava yoktu ve bu bence çok hoş bir şey.Bir yazarın tüm kitaplarının aynı tarz olması bana o kadar hoş gelmiyor.John Green yine yapmış yapacağını kısacası.
Baskı: İlk Aşk (19 Başarısız Denemeden Sonra)