L
LadyMaria

25.10.2015

8/10

Baştaki üçlü iliskiyi saymazsak kitabi beğendim.Tek sorun kitabin biraz uzun olmasıydı 😞 Bethany'nin sokaklarda yaşamasi beni etkiledi.Karakteri pasif bulabilirsiniz fakat yazarin akillica davrandigini düşünuyorum.En azindan bekledigimden çok daha iyi bir kitaptı.Son olarak buradan epsilona mesaj göndereyim.Yazarin diger kitaplarini bekliyoruz.Duy sesimizi 😁

Baskı: Ateş (Nefes Nefese Üçlemesi, #2)