G
gulsaht

26.10.2015

7/10

Bir anne olarak hiç kolay şeyler yaşamamış ve hala da mücadelesini veriyor. Annlik böyledir işte... Kitabım en güzel yanı acıtasyon olmaması ve ne kadar azimli bir kadınmış dedirtiyor.

Baskı: Sizin Hiç Maviniz Var Mı?