antoine de saint-exupéry
05.06.2014
ben bir küçük prenssever olarak okumadım ama siz öyleyseniz a. de saint-exupery'nin sizdeki güzel intibasını hiç bozmayın derim. dipnot olarak: beğenmeyen tek kişi benim sanırım. sözlüklerde başyapıt falan bile denmiş.
Baskı: İnsanların Dünyası