abdullah harmancı
25.10.2015
Çok hoş bir tat bıraktı bende.. Hikaye okumayı çok sevmem ama bu kitapla hikaye okumaya daha sıcak bakar oldum. Özellikle birkaç hikayeyi, telefonda arkadaşıma okudum o da çok etkilendi. Tavsiye edilebilecek bir kitap.
Baskı: Seni Ne İhtiyarlattı