ışıl parlakyıldız (ışılca)
26.10.2015
Işıl Parlakyıldız'dan yine harika bir kitap. Bayılıyorum bu 4lüye. Bekir de en az diğerleri kadar güzel işlenmiş ama asıl Sedat'ı dört gözle beklemekteyim. Yine efsaneler yaratan Işıl Parlakyıldız'ın kalemine sağlık.
Baskı: Bekir (Bir Türk Masalı, #3)