S
Serdar Bekdas

20.10.2015

8/10

Epik serinin sonu. Şahsen hikayenin kendisi sonundan daha güzel diye düşünüyorum. Zaten Stephen King, nerede olduğunu hatırlamadığım bir yerlerde, kendini bir anlatıcı olarak nitelendiriyor, sonlara fazla takılmamamız gerektiğini söylüyor.

Baskı: Kara Kule VII: Kule