5/10

İlk defa bir kitapta sıkıldım ve bitirmekte zorlandım.Çünkü kitap gereksiz sorularla doluydu.Keşke daha güzel anlatılmış ve daha az soru olsaydı

Baskı: Ben Kimim? - Genç Olmak