B
Berfin.

10.04.2015

4/10

Bu neydi yahu! Çok baştan savma ve sıkıcıydı. Serinin son kitabıydı ve ben buna laik bir şeyler bekledim ama tabi ki hüsran. Heyecan yoktu özellikle sonlara doğru yaratılmaya çalışılan o aksiyon sahneleri çok amatörce geldi bana. Kaç gündür bitirmeye çalışıyorum süründüm resmen bitsin diye. Kendimi tutamayıp sonunu okuyup bitti var sayacaktım ama yapmadım. Gerçi öyle yapsaydım daha iyi olurmuş..

Baskı: Yerde (Up in the Air #3)