carol rifka brunt
14.11.2015
Abartılacak kadar güzel değil, okunmayacak kadar kötü de değil. Kitap yorumum burda: http://kitaplardansayfalar.blogspot.com.tr/2015/11/kurtlara-soyle-eve-dondum.html
Baskı: Kurtlara Söyle Eve Döndüm