B
betfln

12.07.2017

8/10

Keşke Aliye Ali'nin de mektupları olsaymış, okurken hep bunu istedim. Yine de bu kadarı bile çok çok güzeldi. Ve Sabahattin Ali... O ne güzel bir adam, ne güzel bir aşık, ne güzel bir yazar...

Baskı: Canım Aliye, Ruhum Filiz