6/10

Aslında konu itibari ile fena değildi kitap ve diyaloglarda hoştu ama yazar saçma sapan sevişme fantezilerini kitaba katınca kitabın tüm akıcılığı gitmiş bence. Atlaya atlaya okudum resmen kitabı :S +18 ibareli bir kitap ,Birde erkek kahramanı başta esmer olarak tarif etti yazar ama sık sık Idris Elba benzerliğini vurguladı. Esas erkeğin ten rengi sorunu vardı kitap boyunca :/ Umarım Zendra ve Remy'nin hikayeleri daha iyidir ve yakın bir zamanda okuma fırsatım olur. Çevirisi iyiydi bu açıdan rahatsızlık vermedi. Ancak çevremdekilere alın okuyun diyeceğim bir kitap değil açıkcası.

Baskı: Seninim (The Brand Clan Serisi, #1)