lesley kagen
13.09.2014
Biraz sıkıcı ara vermiştim geçen sene.bugün kaldığım yerden tekrar başladım. Tekrar okudum ama hiç bir şekilde sevmemedim yazarıda içeriğide.bir daha elime alacağımı sanmam.
Baskı: Karanlıkta Islık Çalmak