D
demian

13.09.2014

6/10

Biraz sıkıcı ara vermiştim geçen sene.bugün kaldığım yerden tekrar başladım. Tekrar okudum ama hiç bir şekilde sevmemedim yazarıda içeriğide.bir daha elime alacağımı sanmam.

Baskı: Karanlıkta Islık Çalmak