6/10

Bana göre, okumanın zaman kaybı olacağı bir Edgü kitabı. Okumasaymışım da olurmuş, dedirten türde bir kitap. "Bir Gemide" kitabını okumak daha iyidir.

Baskı: Eylülün Gölgesinde Bir Yazdı