
Eylülün Gölgesinde Bir Yazdı
ferit edgü
O
ohumalık_kitap
06.10.2015
6/10
Bana göre, okumanın zaman kaybı olacağı bir Edgü kitabı. Okumasaymışım da olurmuş, dedirten türde bir kitap. "Bir Gemide" kitabını okumak daha iyidir.
Baskı: Eylülün Gölgesinde Bir Yazdı