S
sukaplumbagasi

15.06.2012

9/10

Bu kitap için bu sonu hiç beklemezdim. Şaşkınlığa uğradım desem yalan olmaz. Çok bağlanmıştım karakterlere. Tek yakıştıramadığım kitabın sonu. Yoksa baştan sona zevkle okunacak bir kitap.

Baskı: Kız Kardeşim İçin