M
Mrw

05.05.2012

9/10

Konusunu ve kurgusunu çok beğendiğim, baştan sona çok başarılı bir hikâye olmuş. Hem konusu ilgi çekici, hem de olayların gidişatı okuyucuyu asla bırakmıyor. http://beyazkitaplik.blogspot.com/2012/05/kz-kardesim-icin-jodi-picoult.html

Baskı: Kız Kardeşim İçin