İ
İlay

14.09.2012

10/10

Kesinlikle okunması gereken bir kitap!Sonunda gözyaşlarıma hakim olamadım.Beni gerçekten etkiledi.Eğer cesaretiniz yoksa okumayın!

Baskı: Kız Kardeşim İçin