yaşar kemal
03.10.2015
Yaşar kemali ilk defa okuyorum gayet sade bi rdili var bu kitabın gerçekçi bir yanı var yazar sokak çocukları ile röportajını hikaye içinde sunmuş gayet hoş bir kitaptı.
Baskı: Allahın Askerleri