E
estima

06.05.2020

6/10

Konusu fena değildi güzel bile diyebilirdim sonunu böyle havada bırakmasaydı eğer. Ayrıca yazık yanlışları da çok fazla. Okunmasa da kayıp olmaz yani.

Baskı: Olmadı Baştan Alallım