Y
Yılcan

18.03.2013

10/10

Müthiş… Bu yıl okuduğum en iyi kitap… Tüm zamanların en heyacanlı polisiye-gerilim romanlarından biri… Bu tarzın tutkunları mutlaka ama mutlaka okumalı… Sürekli bir merak içerisinde elinizden bırakmak istemeyeceksiniz. Kesinlikle filmi de çekilmeli...

Baskı: Ölüm Patikası (David Raker, #2)