N
nrchn

01.10.2015

8/10

Güzeldi devamıni okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.bana çokta ergence gelmedi ,akışı falan güzeldi çok sıkmadı .

Baskı: Benim İçin Öl (Revenants, #1)