8/10

ilk bölümleri yeşilçam melodramlarıı hatırlattı bana ama hikaye Faith’in kasabaya dönmesinden sonra çok hoşuma gitmeye başladı. Faith'in ,çocukluklarından beri Gray ile aralarında olan çekim inanılmaz güzeldi , bir yandan kendisinin ve ailesinin adına temize çıkarmaya çalışırken diğer yandan Gray ile birbirlerine karşı duydukları duygusal ve cinsel açlık, üstelik daha birbirlerine dokunmadan hissettikleri o yoğunluk çok güzel anlatılmıştı ,Gray’ den nefret mi etmeli yoksa sevmeli mi bilemedim acımasız bir yanı var ama neyse ki duygusal yanı daha ağır bastı .. macera, aşk , gerilim kısaca film tadında güzel bir kitaptı

Baskı: O Gecenin Ardından