G
gizempayal

23.09.2015

5/10

serinin en beğenmediğim kitabı diyebilirim.savaş yerleri haricinde çok sıkıcıydı.bence percy ve annabeth'in anlatımları kesinlikle olmalıydı.ayrıca sonu da çok anlamsız mı demeliyim,bilmiyorum ama ucu açık bitti.

Baskı: Olimpos'un Kanı (Olimpos Kahramanları #5)