L
LadyMaria

21.09.2015

7/10

1800'lü yılların sosyal ilişki durumu ile ilgili bilgi veren bir eser.Kabul ediyorum okurken sıkıldığım yerler oldu çunkü çevirisini hiç beğenmedim.Üstelik Altınbilek yayınlarından olan yeni baskiyi okudum.😠Yazar diğer kitaplarinda olduğu gibi kadınların abartili davranişlariyla alay etmiş ( haksiz sayilmaz😁) Kitabi belki çok beğenmedim fakat kötü de değildi.Klasik eserleri sevenler bu kitabi daha çok beğenir diye düşünuyorum.😉

Baskı: Aşk ve Arkadaşlık