antoine b. daniel
06.11.2013
Okumazsanız birşey kaybetmezsiniz.Yazarlar birşey katar hikayeye diye aşırı derecede o döneme ait yabancı kelime kullanmış.Sözlükte olsa bir süre sonra takip edemiyorsunuz.
Baskı: Güneşin Prensesi - İnka