K
kemal

06.11.2013

6/10

Okumazsanız birşey kaybetmezsiniz.Yazarlar birşey katar hikayeye diye aşırı derecede o döneme ait yabancı kelime kullanmış.Sözlükte olsa bir süre sonra takip edemiyorsunuz.

Baskı: Güneşin Prensesi - İnka