jamie mcguire
17.09.2015
» Belalı Düğün « ✮ Bu kitap bi harikaydı. İncecik bir kitaptı ama serinin en güzel kitabı da olduğu bir kesin ↬ İki bakış açısıyla yazılmıştı ve mükemmeldi. Fazlasıyla keyifliydi. ✦ Ani evlenme teklifi, Vegas, yangın, düğün.. Ve ve daha niceleri bu kitapta var ∩﹏∩ Ayaklı Bela'da olmayıp aklımda kalan soruları, merak ettiğim sahneleri yazar → süper bir anlatımla kitaba işlemiş ve bunları okuyabilmekte bi harikaydı ^_^ ❈ Belalı Düğün'ü her şekliyle sevdim. Tüm karakteri bir kere daha okumak, onları hissetmek ve yeniden sevmek/yaşamak çok hoştu. ●﹏● ( Abby'i bile ) ♛ Maddox erkeklerine yine ve yine aşık oldum.. Tatlı Sır'ı ve Tatlı Yalan 'ı okumayı bütün kalbimle bekleyeceğim ♡ ♡ ♡ ➥ Olayların ilerleyişi çok hızlıydı ve bir o kadar da açıklayıcıydı. Akıcı bir kitaptı. Hiç sıkmadı. Fazlasıyla sevdirdi. Zevk alarak okudum! ∩▂∩ ♢ Beautiful serisini geniş çaplı olarak sevdiğim bir seri olarak kalacak. ∩▽∩ Çok keyif veren, kafamın dağılmasını sağlayan, güzel, eğlenceli bir üçlemeydi ✓ ❥ Bu serinin kitap kapakları olsun, kitap ayraçları olsun, kitapların o güzelim iç tasarımları olsun hepsini çokça sevdim çokça beğendim. ∩﹏∩ Hoş tasarımlardı gerçekten ✓ ➲ 3 tane Jamie McGurie'nin kitabını okumanın ardından yazarın kalemini cidden sevdiğimi anladım. ✎ Kesin diğer kitaplarını da okurum ●﹏● Ama birazcık araya ihtiyacım var galiba » Şu aralar faza Jamie okudum ^_^ ☞ Çokça tavsiye ederim. ♡ Keyifle ve aşk dolu okuma dileğiyle ❣ İyi Okumlar ∩▂∩
Baskı: Belalı Düğün (Beautiful, #2,5)