L
LadyMaria

01.08.2014

8/10

Tatlı belayı çok sevmiştim ancak ayaklı belada olaylar aynı olsada her şey üstünkörü geçilmiş özet kitap gibiydi.bunu okuyup okumamakta kararsız kalmıştım :/ Ama iyiki okumuşum. Travis'i özlemişim.En sevdiğim kitap karakterlerinden biri. ben providence serisini pek sevmedim o yüzden tekrar Travis'i okumak ilaç gibi geldi.Seriyi tamamlamak adına okuyun derim :)

Baskı: Belalı Düğün (Beautiful, #2,5)